מה זה easyFIX?
שירות חדש המאפשר למשתמשי איזי לשלוח לעסקים בקשות שרות און-ליין, עם תיאור מפורט של השירות הנדרש, איפה ומתי הם צריכים אותו.
כפתור "פניה לקבלת שירות" יופיע ברשימות החיפוש ובדפי העסק של העסקים המשתתפים בשירות.
- פניה למספר עסקים במקביל
ישנה אפשרות לשלוח את הפניה למספר נותני שירות נבחרים במקביל.
היתרון המשמעותי עבור הלקוחות הוא זמן מענה מהיר ואפשרות לבחור את העסק המתאים ביותר.
לכן, זמן התגובה הוא משמעותי מאוד! מדד הזמינות של העסק משפיע על קידומו בשירות ויוצג למשתמשי איזי.
איך מתקבלת פנית שירות?
הפניה תשלח בזמן אמת לבעל העסק ב 3 דרכים שונות:
-הודעת התראה באפליקציה למכשיר הנייד
-הודעת SMS למספר הנייד
-אי-מייל לכתובת הדואר האלקטרוני
הכל כדי שניתן יהיה להתעדכן ולענות ללקוח כמה שיותר מהר!
מסך הודעות
לחיצה על הודעה/התראה תפנה ישירות לאזור ניהול העסק, שם יהיו מרוכזות כל הפניות
מתחת לעמודת easyFIX.
ניתן להגיע למסך ההודעות גם דרך ממשק הניהול (כניסת בעלי עסקים)>כפתור easyfix> הודעות.
לאחר קבלת פרטי הפניה המלאים, יש להחליט האם הבקשה רלוונטית או לא.
אם כן - כפתור "מענה" יחשוף את פרטי הלקוח ליצירת קשר באמצעות שיחת טלפון או הודעה
אם לא - יש לסמן את האופציה "לא רלוונטי" כמה שיותר מהר, כדי לשמור על זמן מענה מהיר
הערות
0 הערות
המאמר סגור להערות.