ציון איזי הינו ציון שניתן לדף עסק בשכלול של מספר פרמטרים שונים הנובעים מתוך המידע הקיים באיזי על העסק.
אלו הם הפרמטרים העיקריים והמשמעות שלהם בציון האיזי שלך:
1. ביקורות ומידע מרחבי הרשת:
שקלול ציונים מאתרים שונים, רשתות חברתיות וכמובן ביקורות אשר נכתבו באיזי תוך התייחסות לשיקולים שונים.
- כמות הביקורות לעסק: באופן טבעי, ציון איזי נוטה לכיוון עסקים שיש להם הרבה ביקורות טובות.
למשל: עסק עם 9 ביקורות ידורג נמוך יותר בפרמטר הזה מאשר עסק עם 100 ביקורות טובות.
- איכות מקור הביקורות: לפי האלגוריתם של אתר איזי, לכל אתר מקור קיים משקל שונה שמטרתו להטות את הציון לכיון האתרים האיכותיים יותר. למשל, פייסבוק מדורג נמוך יותר מאשר ביקורות ממשתמשי איזי, משום ששם ניתן להסיר ביקורות שליליות ולרוב הוא לא שומר על אובייקטיביות גבוהה לעומת ביקורות באיזי אשר עוברות בדיקה מקיפה ואימות.
- עדכניות הביקורות: לפי האלגוריתם, ישנה משמעות גדולה לכך שהביקורות הן עדכניות משום שלקוח פוטנציאלי יעדיף ביקורת עדכנית ולכן ככל שהביקורות עדכניות, כך העסק מדורג גבוה יותר בפרמטר זה.
2.כמות המידע האיכותי שיש בדף העסק:
ככל שעמוד העסק מכיל מידע מהימן ועדכני כך האלגוריתם ידרג את העמוד גבוה יותר.
מומלץ להוסיף תמונות טובות ואיכותיות לגלריית העסק, להוסיף קישורים לאתר הבית ולרשתות חברתיות וכמובן לדאוג לעדכן לעיתים קרובות את המידע המוצג באתר על מנת לוודא שהשכלול יכיל את המידע המקיף ביותר על העסק. (כאמור, שכלול חלקי של המידע יביא לציון נמוך יותר).
3. פופלאריות של דף העסק:
מידת הפעילות של גולשי איזי בדף העסק. כמות המבקרים והפעולות שבוצעו כמו: שיחות טלפון, ניווטים, צפייה בנתונים, שיתופים וכו'.
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.