איזי משמשת כפלטפורמה אובייקטיבית לכתיבת ביקורות על מקומות ועסקים ומעודדת את משתמשיה לשתף את חוויותיהם ללא התערבות בתוכן הביקורות. כל ביקורת שנכתבת עוברת אישור של צוות התוכן שמאמתים, בין היתר, את אמינותו של כותב הביקורת ומוודאים שאין שימוש בשפה פוגענית.
כמדיניות החברה לא ניתן להסיר ביקורות שליליות שנכתבו על העסק שלכם על מנת לשמור על השירות שקוף ואובייקטיבי.
ממולץ מאוד לעודד את קהל הלקוחות שלכם להרבות בכתיבת ביקורות בעמוד העסק, בכדי לספק לגולשי איזי תמונה עדכנית שתשקף את טיב השירות שאתם מספקים.
אנחנו כאן לכל שאלה ובנוסף, ניתן לפנות למרכז התמיכה שלנו.
המשך יום נעים,
איך אפשר להשיב לביקורת שלילית שהתקבלה בעמוד העסק?
לבעלי עסקים ישנה אפשרות לעלות תגובות לביקורות גולשים.
כך ניתן לשתף את הגולשים בצד של העסק לגבי האירועים. תגובת העסק לצד ביקורת שלילית, יכולה לספק מימד נוסף של תוכן נגיש לגולשים.
כדי להגיב לביקורת יש להיכנס לאתר או לאפליקציה > לחיצה על התפריט (3 קווים מצד שמאל)> כניסת בעלי עסקים > ביקורות > ביקורות באיזי > לחיצה על "השב" לצד הביקורת הרצויה.
התגובה שלך תתעדכן תוך עד 2 ימי עסקים.
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.