החיוב הינו לפי מספר הפעולות האיכותיות שבוצעו בעקבות הקידום של העסק. התמחור משתנה לפי סוג העסק, כמות המתחרים ומאפייניו הייחודיים של כל עסק. איזי מפעילה מנגנון למניעת קליקים כפולים ולזיהוי פעילות חריגה.
מהן פעולות איכותיות?
פעולה איכותית הינה פעולה משמעותית לבית העסק: טלפון, ניווט, כניסה לאתר הבית או לדף הפייסבוק של העסק, צפייה בתפריט/מחירון וכן פעולות אקטיביות כמו שיתוף הדף, הזמנת משלוח אוכל או שולחן במסעדה, כרטיסים לאירוע או חדר במלון. יחידת תמחור עבור פעולה איכותית נספרת רק במידה והפעולה נעשתה לאחר הקלקה על מודעת הקידום, במהלך 24 השעות האחרונות.
מהי מידת החשיפה?
מידת החשיפה היא הערכה המייצגת את האחוז ממשתמשי איזי שיחשפו למודעת הקידום, מתוך כלל המשתמשים שביצעו חיפושים רלוונטיים בהם היא יכלה להופיע. הערכת מידת החשיפה מתבססת על חיפושים דומים בחודש האחרון ועל משתנים ייחודיים של העסק כמו: תחום עיסוק, מיקום, מתחרים וכו. מידת החשיפה הינה כלי עזר עבור בעלי עסקים לקביעת סכום התקציב החודשי.
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.