עמוד עסק בעל נראות טובה ושיווקית הינו המפתח להצלחת עמוד העסק והקמפיין הפרסומי באפליקציית איזי.
ריכזנו עבורכם מספר טיפים ודגשים על מנת ליצור עמוד עסק מנצח:
לוגו/תמונת פרופיל - אם אין לכם לוגו, עדיף להוסיף תמונה באיכות טובה המשקפת את מהות העסק.
במידה ומדובר בעסק של בעלי מקצוע (חשמלאי, פיזיותרפיסט, מעצב שיער וכו') אנו ממליצים להוסיף תמונה של נותן השירות על מנת לשדר נגישות ומקצועיות למשתמשים.
* על מנת להוסיף תמונת לוגו יש להיכנס ל: ניהול עמוד העסק > פרטי העסק> תמונות> לוגו.
תיאור עסק - תיאור קצר המתאר את סוגי השירותים שניתן לקבל בבית העסק מעודד יצירת קשר ע"י משתמשים ומסנן פניות לא רלוונטיו לבית העסק. תיאור עסק מוצלח צריך להכיל:
- מידע רלוונטי למשתמש הרוצה להגיע לבית העסק.
- תיאור בנקודות קצרות ולא פסקה אחת ארוכה.
- הבלטה במשפט של ייחודיות העסק (לדוגמא: שירות 24/7 ).
* על מנת להוסיף תיאור עסק יש להיכנס ל: ניהול עמוד העסק > פרטי העסק> פרטים> אודות.
תמונות - תמונות הינן מרכיב חשוב וקריטי להצלחת עמוד העסק שכן הן משקפות למשמש את פעילות העסק ומייצרות אינטרקציה עם המשתמשים.
- מסעדות ובתי קפה - מומלץ להעלות תמונות של המנות בתפריט, של המקום ושל האוירה בעסק.
- חנויות - מומלץ להעלות תמונות של מוצרים מהחנות, של החנות עצמה ושל החזית.
- קוסמטיקה ועיצוב שיער - מומלץ להעלות תמונות של הקליניקה ותמונות לפני ואחרי של מטופלים.
- בעלי מקצוע - מומלץ להעלות תמונות של בעל העסק בעבודה ותמונות לפני ואחרי של העבודה המבוצעת.
* על מנת להוסיף תיאור עסק יש להיכנס ל: ניהול עמוד העסק > פרטי העסק> תמונות.
ביקורות - ביקורות משתמשי איזי הינן חשובות וקריטיות שכן רוב המשתמשים בוחרים לפנות לבית עסק לפי הביקורות המופיעות בעמוד שלו. אנו ממליצים לעודד את הלקוחות שמגיעים לעסק להשאיר שם ביקורת המתארת את החוויה ואת טיב השירות שקיבלו. אחת הדרכים הפופולריות ביותר לעודד לקוחות לרשום ביקורת היא להקל עליהם את התהליך - לשלוח בווטסאפ קישור ישירות לעמוד העסק באיזי.
כמה דגשים בנוגע להתנהלות מול ביקורות של משתמשים:
* ביקורות טובות: מומלץ להגיב בתודה ובהזמנה להגיע שוב בעתיד ואפילו לתת מחמאה לכותב הביקורת. לדוגמא: "שמחתי מאוד לתת לך שירות, אני אשמח לראות אותך שוב ❤️"
* ביקורות לא מחמיאות וביקורות שליליות:
1. חובה לשמור על כבודכם וכבוד כותב הביקורת, אין להתלהם ואין להתנצח - דבר זה אינו משרת את העסק.
2. אין להשתמש בשפה בשפה מזלזלת וגסה.
3. יש להביע צער על התחושה בה הלקוח יצא מכם, לתת שורה קצרה על חזון העסק בקשר ללקוחות ואף מומלץ להזמין את הלקוח בנימה מפייסת לבוא ולהתנסות שוב בחוויה מתקנת בבית העסק.
לדוגמא: "אנו ממש מצטערים לשמוע שזאת החוויה שלך מהמסעדה שלנו, אנו עושים מאמצים אדירים על מנת להעניק לכל לקוחותינו את המנות הטעימות והטריות ביותר וחוויה שירות מוצלחת, אנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר ולהגיע לחוויה מתקנת ואנו בטוחים שתצאי מאתנו עם חיוך"
***תגובה נכונה של בעל העסק יכולה להפוך את התקלה להזדמנות!***
סיווגים, סיווג ראשי ומאפייני עסק - על מנת להיחשף לקהל הרלוונטי ביותר בצורה הטובה והיעילה ביותר יש לבחור את הקטגוריה הראשית הכי נכונה ומדויקת לפעילות העסק (במידה והעסק מתעסק במגוון תחומים יש לבחור את התחום העיקרי).
* על מנת לעדכן סיווג ראשי יש להיכנס ל: ניהול עמוד העסק > פרטי העסק> ראשי> סיווג ראשי.
* על מנת לעדכן סיווגים משניים יש להיכנס ל: ניהול עמוד העסק > פרטי העסק> סיווגים.
עדכון קישורים (פרטים של העסק) - על מנת לתת למשתמשי איזי כמה שיותר מידע ועל מנת שיוכלו לקבל ביטחון בבית העסק יש לעדכן הקישורים של העסק.
- קישורים לרשתות חברתיות - לפייסבוק/אינסטגרם.
- קישורים לביצוע הזמנה: תן ביס/וולט/משלוחה וכל אתר משלוחים אחר.
- קישור לאתר הבית
- קישור לתפריט/מחירון.
* על מנת לעדכן סיווג ראשי יש להיכנס ל: ניהול עמוד העסק > פרטי העסק> פרטים>קישורים.
בקשות שירות (לבעלי מקצוע בלבד) - שירות המאפשר למשתמשי איזי לשלוח לעסקים בקשות שרות און-ליין, עם תיאור מפורט של השירות הנדרש, איפה ומתי הם צריכים אותו.
כפתור "פניה לקבלת שירות" יופיע ברשימות החיפוש ובדפי העסק של העסקים המשתתפים בשירות.
מומלץ לקרוא עוד על שירות איזיפיקס בקישור הזה.
כמה טיפים להצלחה ב"איזיפיקס":
- יש להגיב לכל בקשות השירות שמתקבלות גם אם אינן רלוונטית (ללחוץ לא רלוונטי).
- יש להגיב במהירות המירבית לפניות השירות - תוך כמה דקות.
- יש לשמור על ציון איזי של 8.5 ומעלה על מנת לקבל עדיפות גבוהה בקבלת פניות שירות ממשתמ
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.